Отговори на най-задавани въпроси
Често задавани въпроси
Стандартно поръчките се обработват до 2 работни дни.
В периоди около празници е възможно забавяне както при обработване на поръчката, така и при доставянето от куриер.
След като направиш поръчката, ще се свържем с теб, за да те информираме кога можеш да я очакваш.
Предлагаме улеснена процедура по връщане и замяна на продукта ни. Имай предвид, че ако продуктът, който искаш да замениш, е специално персонализиран за теб, то не може да организираме връщане.
Ако имаш конкретни въпроси, не се притеснявай да ни се обадиш или оставиш телефона си и ние ще се свържем с теб.
Ако в последния момент няма да успееш да бъдеш на адреса за доставка и още не си получил SMS от куриера, то се свържи с нас, за да ни информираш за новия адрес.
Статусът на поръчката си може да следиш в Моят профил в секция Поръчки.
След приемането на поръчката ще получиш мейл или обаждане от нас за потвърждаване на поръчката.
В зависимост от предпочитанията ти имаш два начина да се свържеш с нас:
- Може да използваш телефона за контакт в най-горната лента на сайта.
- Може да ни пишеш във формата за контакт.
И в двата случая ще се радваме да се запознаем. (:
Ако си въвел некоректен адрес за доставка, моля да се свържеш с нас по телефона или ни пиши във формата за контакт.
Ако куриерът все още не е взел пратката от нас, то няма да има забавяне при получаването ѝ.
Разбира се. Доставяме до всички населени места на територията на България.
Ако не живееш в голям град, то е възможно куриерът да минава по-рядко през твоето населено място, което вероятно ще забави доставката до теб.
При поръчка на няколко продукта, те ще пътуват в една транспортна опаковка на куриера, но вътре ще бъдат опаковани поотделно при всички случаи.