Количка

Свържи се с нас: 0888 71 93 11

Безплатна доставка за поръчки над 50 лв.

Помощ

На линия сме да отговорим на всеки въпрос

Най-често задавани въпроси

Поръчки и доставка

Стандартно поръчката се обработва до 2 работни дни.
В периоди около празници е възможно забавяне както при обработване на поръчката, така и при доставянето от куриер. 
След като направиш поръчката, ще се свържем с теб, за да те информираме кога можеш да я очакваш.

Създаването на профил е автоматично при създаване на поръчка.

На електронната си поща ще получиш мейл с всичко необходимо, за да влезеш в профила си.

Ако в последния момент няма да успееш да бъдеш на адреса за доставка и още не си получил SMS от куриера, то се свържи с нас, за да ни информираш за новия адрес.

Статуса на поръчката си може да следиш в Моят профил в секция Поръчки.

След приемането на поръчката ще получиш мейл или обаждане от нас за потвърждаване на поръчката.

С цел повишаване сигурността на пазаруване, нашият сайт не съхранява чувствителна информация като номер на дебитна/кредитна карта. Разплащанията чрез карта се извършват от наши партньори, в които имаме доверие за сигурността.

Разбира се. Доставяме до всички населени места на територията на България. 

Ако не живееш в голям град, то е възможно куриерът да минава по-рядко през твоето населено място, което вероятно ще забави доставката до теб. 

При поръчка на няколко продукта, те ще пътуват в една транспортна опаковка на куриера, но вътре ще бъдат опаковани поотделно при всички случаи.

Ако се налага да смениш продукт

Връщане и замяна

Предлагаме улеснена процедура по връщане и замяна на продукта ни. Имай предвид, че ако продуктът, който искаш да замениш, е специално персонализиран за теб, то не може да организираме връщане.
Ако имаш конкретни въпроси, не се притеснявай да ни се обадиш или оставиш телефона си и ние ще се свържем с теб.

Ако си уверен, че сме объркали поръчания продукт, то моля да ни извиниш за неудобството.

Свържи се с нас по телефона или ни пиши и ще уговорим бърза замяна на продукта.

При подобни случаи веднага уведоми куриера, който трябва да състави протокол за повредата.
Свържи се с нас, за да изпратим междувременно друг продукт.

Може да заявиш връщане на пратка, като ни пишеш през формата за контакт. Моля там да отбележиш номер на поръчка.

За всякакви въпроси може да се обръщаш към нас чрез телефонния номер в сайта или през формата ни за контакт.

Ако си въвел некоректен адрес за доставка, моля да се свържеш с нас по телефона или ни пиши във формата за контакт.

Ако куриерът все още не е взел пратката от нас, то няма да има забавяне при получаването ѝ.

Разбира се. Имай предвид, че трябва да ни известиш за решението си преди 16:00 часа в същия ден, в който е направена поръчката.

В някои частни случаи е възможно поръчка на вече неналичен продукт да бъде обслужена.

Можеш да се свържеш с нас за повече информация около конкретния артикул.

Безплатна доставка

за поръчка над 50 лв.

Лесно връщане и замяна

до 30 дни след покупка

Гарантирано качество

за дълга употреба

100% защитено плащане

PayPal / MasterCard / Visa